ללמוד מוזיקה – בבית ספר למוסיקה או לבד?

לימודי מוזיקה בבית ספר מסודר ומוביל, הם תנאי להצלחה בעתיד. כשמדובר במוזיקה, שמו של בית ספר מהווה מעין תיקוף למוניטין. בוגרינו משתלבים בצמרת התעשייה המקומית והעולמית במגוון תפקידי מפתח. הם יוצרים מוזיקה נפלאה, כותבים, מלחינים, מעבדים, מפיקים, שרים ומנגנים למיליוני אנשים והם מהווים את עמוד התווך התרבותי שייזכר לדורות רבים. התואר "בוגר בית ספר רימון למוזיקה", נתפס כתעודת אחריות לרצינות, יצירתיות, יכולות ועתיד מוזיקלי.

כדי לענות על השאלה האם כדאי ללמוד מוזיקה לבד או בבית ספרנו, נשאל מספר שאלות ונדון עליהן.

לימוד מוזיקה לבד, למי זה מתאים ?

כיום, עם מהפיכת האינטרנט, המידע נגיש בלחיצת כפתור. במרחק לחיצת עכבר, ניתן למצוא מאות אלפי קורסי און ליין חינמיים ובתשלום. בנוסף, ישנם אלפי מדריכי ומורי מוזיקה ברמות ולרמות שונות בארץ. חומר הלימוד בערוצים אלו, לרוב אינו מפוקח על ידי אנשי מקצוע מנוסים והוא עלול להיות חלקי או לא מעודכן וכזה שמדלג על שלבי למידה הכרחיים כדי להגיע למטרה בדרך המהירה ביותר. בנוסף, יכול להיות שחומר הלימוד הוא מקצועי, אבל לסטודנט אין הרגלי למידה נכונים או שהוא לא קיבל הוראות תרגול מספקות ומבוססות ניסיון.
כשאין מוסד רציני מאחורי הלימודים, עלול להיווצר מצב שבו התלמיד לומד בצורה לא נכונה, מייצר לעצמו הרגלים רעים, או לומד מושגים באופן חלקי. לכן, אם אתם רוצים ללמוד מוזיקה באופן חובבני, רוצים ללמוד לנגן או לשיר מספר שירים מצומצם, או שהמטרה שלכם היא ללמוד נושא ספציפי, פנו לאינטרנט או למדריכים הרבים ותמצאו שם את מה שתחפשו.

לימוד מוזיקה בבית ספר למוסיקה – למי זה מתאים ?

קהל הסטודנטים ברימון בית ספר למוסיקה הינו מגוון והוא מגיע מכל תחומי היצירה המוזיקלית. לומדים אצלנו נגנים, זמרים, עורכים, מפיקים, מנצחים ועוד. הם מגיעים מרקעים מוזיקליים ניסיון ותחומי עניין שונים. ניתן למצוא אצלנו נגני ג'אז ובלוז לצד מפיקי מוזיקה אלקטרונית, מנצחים על מוזיקה קלאסית וסולני להקות רוק, אינדי ומיינסטרים, בלוז ומזרחי וכולם מתחברים יחד כמו תווים לתוך הרמוניבית ספר למוסיקהה מושלמת.

מה שמשותף לרוב הסטודנטים שלנו הוא האהבה והאהדה הבלתי נגמרת שלהם למוזיקה. הסקרנות והרצון לדעת, לחקור ולהרחיב את אופקיהם.
ב DNA של תלמידנו זורמת מוזיקה, מערכת היחסים שלהם איתה, היא לרוב רגשית. היא מעלה בהם זיכרונות, מזקקת את המחשבה והנפש ומצליחה לעורר תגובות ששום גירוי אחר לא מצליח. 

אנו ברימון שותפים ותיקים לחוויה ונרגשים בכל פעם מחדש כשמחזור שלנו מסיים את לימודיו, שבוגר שלנו הגיע ליעדים שהציב לעצמו ואף הרבה מעבר לכך, וכשמוזיקה של בוגרינו מצליחה לעורר בנו גאווה והתרגשות כאחד.  

מדוע לבוא ללמוד אצלנו ?

ברימון, הסטודנטים והמורים נבחרים בקפידה וחומרי הלימוד מתעדכנים בהתאם למתרחש בתעשייה. הניסיון והמוניטין שלנו נמצאים אצל כל מי שהילך אי פעם בין כותלי בית ספרנו ולכן אנו משקיעים כל כך בהון האנושי.
תכנית הלימודים שלנו מסודרת, מתוכננת בקפידה, נוחה להבנה ומביאה לתוצאות טובות יותר לאורך זמן מאשר לימודים חובבניים. אם אתם רוצים ללמוד מוזיקה באופן הנכון ביותר, לשפר את יכולות העיבוד וההפקה, להפוך מנגני מדורה לנגני במות טובים ובולטים יותר. אם מה שאתם מחפשים זה להיזכר, להישמע, לשנות ולרגש, מקומכם איתנו.

רוצים ללמוד ברימון?

השאירו פרטים




    מאשר/ת קבלת הודעות וניוזלטר מרימון



    מוזמנים לעקוב אחרינו

    כלי נגישות