תחום | שנה א' | נ"ז | שנה ב' | נ"ז | שנה ג' | נ"ז |
הרמוניה | הרמוניה מסורתית א’ | 4 | הרמוניה של הג’אז והמוסיקה הקלה א’ | 4 | הרמוניה של הג’אז והמוסיקה הקלה ב’ | 4 |
עיבוד ותיזמור | יסודות בעיבוד (סמסטר ב’) | 2 | ||||
פיתוח שמיעה | פיתוח שמיעה א’ | 6 | פיתוח שמיעה ב’ | 6 | פיתוח שמיעה ג’ | 4 |
קצב | פיתוח שמיעה ריתמי א’ | 2 | פיתוח שמיעה ריתמי ב’ או פוליריתמיקה(**) |
2 או 4 |
||
כלי | שיעור פסנתר | 2 | שיעור פסנתר | 2 | שיעור פסנתר | 2 |
ביצוע | מיומנות ג’אז לפסנתרנים | 4 | ביצוע ורפרטואר כללי ב’ | 2 | ||
מיומנות רוק/פופ לפסנתרנים | 2 | ביצוע באולפן א’ | 2 | |||
מיומנות אפרו קובני / ברזילאי לפסנתרנים | 2 | |||||
אמנות ליווי זמרים | 2 | |||||
אנסמבל | 4 | אנסמבל | 4 | אנסמבל | 4 | |
אלתור | יסודות באילתור | 4 | אילתור מלודי-הרמוני | 4 | ||
מתודיקה | מתודיקה לביצוע | 2 | ||||
האזנה וניתוח | תולדות הג’אז | 2 | ||||
טכנולוגיה | פרוגרמינג | 2 | תיווי בעזרת מחשב (סמסטר א) | 1 | Midi באולפן הביתי | 2 |
Audio באולפן הביתי | 2 | |||||
קורסים נוספים | תורת הצליל | 1 | תופים משנה | 2 | ||
איך להתפרנס ממוסיקה או תקשורת, שיווק ויחסי ציבור |
2 | |||||
בחירה | 4 | בחירה (#) | 8 | |||
סה”כ חד שנתי | 34 | 34 | 34 | |||
סה”כ תלת שנתי | 102 |
(**) קורס פוליריתמיקה הוא קורס בן 4 נקודת, ולפיכך יש רק 4 נקודות בחירה בשנה זו לאלה הבוחרים בו. תנאי קדם לקבלה לקורס: ציון 90 ומעלה בקורס פ”ש ריתמי א’.
(#)לתלמידים המתכננים להמשיך את לימודיהם בברקלי (בוסטון) מומלץ לקחת בשנה ג’ את הקורס טכניקות בעיבוד
דרישות המעבר משנה לשנה בשיעור היחידני:
בשנה ב’ זכאים לשיעור כלי\קול תלמידים שדירוגם 3333 ומעלה ושעברו בציון 70 ומעלה מבחן מיומנות קול או ביצוע ורפרטואר רמות 1+2.
בשנה ג’ זכאים לשיעור כלי\קול תלמידים שדירוגם 4444 ומעלה ושעברו בציון 70 ומעלה מבחן מיומנות קול או ביצוע ורפרטואר רמות 1+2+3+4
# קבלת שיעור כלי/קול מותנית בשיבוץ במקביל לקורס מיומנות / ביצוע ורפרטואר בן 2 נז ואנסמבל בן 4 נז.
דרישות הסיום לתעודת בוגר רימון במסלול הביצוע הכללי:
העלאת רסיטל סיום בציון B+ ומעלה
צבירת 15 נקודות מעשיות
דירוג 6666
מוזמנים לעקוב אחרינו