המשקפיים של נוייפלד- אלבום זהב למורה של רימון

ערן צור, מירי מסיקה, שלמה גרוניך, סיון טלמור, שמעון בוסקילה, דניאלה מילוא (The Voice), בעז בנאי, ריקי גל, ליאונל פרטיין, דנה ברגר, אבי בללי, סמדר אקראי, רועי נויפלד

12 שירים

13 מבצעים

1 מלחין, מעבד ומפיק מוסיקלי – שמוליק נויפלד

אחרי עשרות שנים של יצירה, האיש הפורה שעובד כבר שנים בכישרון ובהצלחה במעמקי חדר המכונות של אניית המוסיקה הישראלית, החליט לעלות פעם אחת בעצמו אל גשר הפיקוד באור היום.

שמוליק נויפלד, הוא אחד מהמלחינים והמפיקים המוערכים בתעשיית המוסיקה. הוא הפיק מוסיקלית ועיבד באלבומים של מירי מסיקה, איפה הילד, ירמי קפלן, טיפקס, Mosaic Project ועוד. הוא הלחין את 'זיקוקים' (משה פרץ), הלחין את 'אף אחת' (מירי מסיקה) ועוד, הוא כותב מוסיקה לתיאטרון, לקולנוע, לסדרות טלוויזיה, ומנהל את המסלול להפקה מוסיקלית בבית הספר 'רימון'.

'המשקפים של נויפלד' הוא אלבום אישי שני של נויפלד (אחרי Mosaic Project), שהלך צעד נוסף פנימה והלחין שניים עשר שירים שמבטאים עוגנים, חוויות חיים, פחדים, לידות, אהבות, וגילויים של אדם שלא מפסיק לחקור את הסביבה שלו ואת מיקומו בדרך הזו שנקראת "חיים".

המשקפיים של נויפלד הוא לא רק אלבום. זוהי כניסה לדרך חדשה ועדכנית של יצירה שבה לכל שיר יש חיים משל עצמו והמבצעים השונים, תחת המשקפיים של נויפלד, נאספים לעבר יצירה אחת שלמה.

הסיפור קיבל תפנית מרגשת כשאל המסע הזה שהתחיל מהמקום הפרטי והאישי של שמוליק, הצטרף במהלך הדרך רועי נויפלד, בנו של שמוליק ומוסיקאי בפני עצמו (גיא ויהל, בועז בנאי ועוד) והיה שותף להלחנה ולדרך, מה שכמובן העצים את חוויית העבודה על האלבום !

במהלך השנה וחצי האחרונות האולפן של נויפלד שאב אליו 13 מוסיקאים-מבצעים בעלי גוונים, גילאים ומאפיינים שונים שהשתתפו באלבום. כולם מעידים כי הפילטר של שמוליק וחווית העבודה המשותפת האירו את הקול שלהם בצורה קצת אחרת כמו גם זווית הגשה חדשה, והשירים הכל כך אישיים של נויפלד הפכו להיות גם השירים שלהם.

מתוך האלבום יצאו ארבעה שירים שחובקו בחום על ידי הרדיו וקהל המאזינים וזכו למאות אלפי צפיות ב- YouTube:   קול אחד – רועי נויפלד, נסיעת חינם – ערן צור,  דבר והיפוכו – דניאלה מילוא, בדיוק אותו דבר – אבי בללי וסמדר אקראי.

האלבום יצא ב ספטמבר 2014 וחודשיים לאחר מכן הוכרז כאלבום זהב על מכירה של למעלה מ 18500 עותקים.

האלבום הושק בפסטיבל הפסנתר וההופעה זכתה לתשבחות רבות אצל כל מבקרי המוסיקה . ההופעה הבאה בזאפה ב-5 בינואר.

רוצים ללמוד ברימון?

השאירו פרטים




    מאשר/ת קבלת הודעות וניוזלטר מרימון



    מוזמנים לעקוב אחרינו

    כלי נגישות