חדש בשנה"ל 2017-18: לימודי ג'אז מסלול ג’אז ווקאלי

מרצות:

איריס פורטוגלי, יוליה פלדמן, חגית גולדברג, חן לוי.

מסלול לימודי ג'אז הווקאלי הינו מסלול אקסקלוסיבי המכשיר את בוגריו להשתלב בעולם הג'אז העכשווי. לצד קורסים ייחודיים בתחום הג’אז הווקאלי, יילמדו גם קורסים בתחום הטכניקה, ביצוע באולפן, הגשת טקסט, הרכבים, כתיבה והלחנה. תלמידי המסלול יהנו משיתוף פעולה עם מסלול הג’אז אינסטיטיוט היוקרתי של רימון  וכן יוכלו להשתתף בהפקות הבמה, ערבי המגמה והתחרויות השונות המתקיימות במהלך השנה בבית הספר.

הקורסים הייחודיים:

הסווינג בשירה” (סמסטריאלי) – תרגול לעומק של מאפייני הז’אנר כגון סינקופות , טריולות, סאונד, שינויים ריתמיים עם מילים, מעברים בין FEELS שונים ושירה עם ביג בנד.

רפרטואר לזמרי ג’אז” (קורס ליבה דו-שנתי, בן שעתיים שבועיות) – הרחבת הרפרטואר במסורות השונות בג’אז/ מלחינים. בשנתו השנייה הקורס יעבוד עם הרכב Rhythm section ויכלול הנחיה לעבודה עם ההרכב+הופעת סיום. הקורס יכלול בחינת האזנה סמסטריאלית.

תיאוריה מעשית לזמרים” (קורס דו-שנתי בן שעה שבועית) – אומנות האלתור נסמכת על חופש ויצירתיות וכן על בסיס תאורטי איתן ושליטה בידע הרמוני, סולמות, מודוסים, צורות ומקצבים. הקורס יכלול עבודה מעשית על האספקטים התאורטיים כמו גם על האספקטים היצירתיים וזאת על מנת להקנות חופש אומנותי בעת אלתור בשירה.

תולדות הג’אז הווקאלי” – מהעבדות ועד ריבוי הז’אנרים של ימינו- כיצד התפתח הסקאט, מי הם הזמרים המשפיעים ומה הם ההקשרים התרבותיים והחברתיים של השירה בג'אז.

* מלגת לימודים מיוחדת תוענק לתלמידי המסלול שציונם ברסיטל בגרות שירת ג’אז 90 ומעלה, ודירוגם בבחינות הכניסה 4444 (בשנה א' בלבד).

ים גרוניך שירימון

בחינות כניסה

לקבלת מידע נוסף הינכם מוזמנים ליצור קשר עם מרכזת המסלול חן לוי במייל: chenlevymusic@gmail.com

קורסי שנה א’ במסלול הג’אז הווקאלי:

 תחום שם קורס נ”ז
הרמוניה הרמוניה מסורתית א’ 4
פ”ש פיתוח שמיעה  א’ 6
קצב פיתוח שמיעה ריתמי א’ 2
אילתור יסודות באילתור ווקאלי / אילתור ווקאלי (בהתאם לרמה) 4
תיאוריה מעשית לזמרים א’ 2
ביצוע שיעור קול (שעה לזכאים-מלגאים  בלבד) 2 /(4)
אנסמבל 4
רפרטואר לזמרי ג’אז א’ 4
היסטוריה והאזנה תולדות הג’אז הווקאלי 2
קורסים נוספים מקלדת משנה א’ 2
 בחירה בחירה ממגוון הקורסים הקיימים בבית הספר
(לתלמידים שאינם מקבלים שיעור קול של שעה)
2

רוצים ללמוד ברימון?

השאירו פרטים




    מאשר/ת קבלת הודעות וניוזלטר מרימון



    מוזמנים לעקוב אחרינו

    כלי נגישות