ראש חדש למחלקת תופים- ניר נקב

בית ספר רימון מברך את ניר נקב על מינויו לתפקיד ראש מחלקת התופים. את התפקיד אייש עד כה רוני הולן, שייסד המחלקה והיה אחראי על פעילותה מזה 30 שנה.

ניר, אשר נכנס לתפקיד בחודש ינואר 2015, הינו בוגר Musician's Institute, הוליווד בהצטיינות, נגן בהרכב המטאל הותיק בישראל, סאלם, איתם הוציא חמישה אלבומים בינלאומיים ויוזם הרכב היוטיוב The Gevald Brothers  יחד עם הגיטריסט גיא באר אשר השיק דיסק בכורה במרץ 2013 בהפקת התו שמיני.

ניר: “התחלתי לנגן בגיל מאד צעיר מתוך אהבה לז'אנרים כבדים ואפלים אבל הייתי נתון בקונפליקט פנימי תמידי שכן הקונצנזוס הממסדי של אותם זמנים דגל ברלוונטיות האקדמית של שני סגנונות בלבד; קלאסי וג'אז. אני חי ונושם מאז במטרה שהביא לשינוי תפיסתי רחב יריעה מתוך אמונה עמוקה שקיימים רק שני סגנונות; טוב ורע. אלה שמבינים איך הגוף האנושי בנוי וכיצד הכי יעיל לנוע על הכלי, מפנימים את מה שאפשר להפיק עם שני מקלות ויודעים קרוא וכתוב מוזמנים לבחור כל סגנון מוסיקה שיחפצו. התוצאה תהיה ראויה ורצויה. יש לי הרבה כבוד למסורת ואני סבור שבהחלט יש להנחילה הלאה לדורות הבאים אך אני מאמין שניתן להתנהל מול סגנונות שבעבר בזו להם כגון מטאל ומזרחית ולבצע אותם באותה רמה אקדמית ומקצועית שהורגלנו אליהם מסגנונות הג'אז והקלאסי. מחלקת התופים בבית ספר רימון הולכת לייצג באופן נאמן יותר את מה שקורה בעולם המוסיקה של 2015 במטרה להכשיר נגנים שיתפקדו ברמה המקצועית הגבוהה ביותר יהא הסגנון המוסיקלי אשר יהא.”

לאתר של ניר נקב: www.nirnakav.com

ניר נקב- לצפייה-

Lion of Judea

רוצים ללמוד ברימון?

השאירו פרטים




    מאשר/ת קבלת הודעות וניוזלטר מרימון



    מוזמנים לעקוב אחרינו

    כלי נגישות