השיר "קרוב ללב" נבחר כשיר הנחיתה החדש של אל על

השיר "קרוב ללב" הוא הזוכה הגדול של תחרות כתיבת שיר נחיתה חדש לאל על, ויושמע בנחיתות החברה החל מחודש יולי 2016. את השיר כתב והלחין הסטודנט ספיר וולוך, עיבד והפיק תום בלקינד, ושר יונתן פתחיה.

לפרויקט שנרקם בין בית ספר רימון למוזיקה לבין חברת אל על הוגשו 39 שירים מקוריים של סטודנטים מרימון, 8 מהם נבחרו להיות מופקים ברימון (להאזנה לחצו כאן), וה-4 האחרונים עלו לשלב הגמר לבחירת הקהל. השירים שעלו לרבעיית הגמר הם: "קרוב ללב", "מרגיש כמו בית", "אל תשכח" ו"נשימה קטנה" שקיבלו אלפי הצבעות וזכו לחשיפה רבה. את כל השירים כתבו, הלחינו, הפיקו ושרו הסטודנטים של רימון, בהנחייתם של המוזיקאים שלומי קינן ודניאל סלומון, שליוו את היוצרים לאורך כל התהליך ובשיתוף ראש המחלקה הווקאלית ברימון- יסמין גמליאל.ספיר וולוך

ביום רביעי ה-15/6/16 בשעות הערב התקיים אירוע חגיגי בבית ספר רימון, בו הופיעו כל רביעיית הגמר בפני צוות אל על ורימון, ובסיומו הוכרז על הזוכה הגדול של התחרות. השיר "קרוב ללב" שכתב והלחין הסטודנט ספיר וולוך, עיבד והפיק תום בלקינד, ושר יונתן פתחיה, הוכרז כזוכה, ויושמע בנחיתות החברה החל מחודש יולי 2016. בנוסף, זכו השלושה גם בכרטיסי טיסה לאל על.

אנו רוצים להודות לכל מי שלקח חלק בפרויקט, הן באל על והן ברימון, ולברך שוב את המשתתפים שעבדו חודשים רבים על הפרויקט בתשוקה ובמקצועיות, וריגשו אותנו לאורך כל הדרך.

צפו בסרטון תיעוד שלבי הפרוייקט של כתיבת שיר הנחיתה לאל על:

צפו במופע ברימון של השיר "קרוב ללב", רגע לפני ההכרזה:

 

רוצים ללמוד ברימון?

השאירו פרטים




    מאשר/ת קבלת הודעות וניוזלטר מרימון



    מוזמנים לעקוב אחרינו

    כלי נגישות