בואו להכיר את המורים החדשים שלנו ברימון בשנת הלימודים הבאה!

אביב בכר, דניאל דור, דיוויד גרינבאום, תומר ישעיהו, נועה דואק ומשה לויבואו להכיר את המורים החדשים שלנו ברימון בשנת הלימודים הבאה!

אביב בכר
אביב בכר, זמר, מלחין ויוצר, עבד עם גדולי המוזיקאים בישראל ביניהם ריטה, מוש בן ארי, מארק אליהו, שלמה גרוניך, פטריק סבג ועוד. יתחיל ללמד ברימון בשנת הלימודים הקרובה את קורס "הלחנת שירים א'"

דניאל דור
רימון גאה להכריז על הצטרפותו של דניאל דור לסגל מורי הג׳אז אינסטיטיוט. דניאל, נגן הג׳אז של רימון לשנת 2007, הוא מהמתופפים המיוחדים והחשובים בדורו ובעל קריירה בינלאומית ענפה. דניאל שיתף פעולה עם אמנים כגון אבישי כהן (בס), צ’אנו דומינגז, אחינעם ניני, ג׳ואל פראהם, עומר אביטל, יוני רכטר ועוד.

דיוויד גרינבאום
דיוויד גרינבאום זוכה פרס הגראמי 6 פעמים הגיע לארץ לשנה ובחר ללמד ברימון. דיוויד כותב שירים, מפיק מוסיקלי וטכנאי הקלטה ומיקסים מלוס אנג׳לס. שיתף פעולה עם: פארל וויליאמס, בק, ג'ני לואיס, U2, ביסטי בויז גורילאז, פול מקארטני ועוד רבים אחרים.

תומר ישעיהו
תומר ישעיהו, כותב, מלחין, שר מנגן בגיטרה ובוזוקי. עבד, שיתף פעולה והפיק לאמנים רבים, ביניהם אלון עדר, רועי חרמון, דניאלה ספקטור, ג'יין בורדו, ועוד. ילמד השנה בקמפוס רימון בעכו הלחנת שירים ופרוייקט הפקה מוקלט וכתיבת טקסט בקמפוס רימון רמת השרון.

נועה דואק
שמחים לברך את נועה דואק על הצטרפותה לצוות המרצים ברימון, נועה עוסקת מזה שנים רבות בניהול אמנים וניהול תוכן בפסטיבלים וניהלה את המחלקה הישראלית בחברת ההפצה קמ”ע – קבוצת מוזיקה עצמאית. נועה תלמד בקורס "שיווק וקידום המוסיקאי העצמאי".

משה לוי
משה לוי – נגן קלידים, מעבד ומפיק מוזיקלי ישראלי. מצטרף לצוות מרצי רימון.
מאז סוף שנות ה-70 לוי הוא אחד המוזיקאים הפעילים ביותר בישראל ועד היום השתתף בהפקתם של עשרות אלבומים, בעיקר מוכר שיתוף פעולתו עם הזמר שלום חנוך, שלוי הפיק את כל אלבומיו מאז 1983 ומנגן איתו באופן קבוע. משה ילמד ברימון את הקורס "מיומנות ביצוע שירה באולפן".

 

רוצים ללמוד ברימון?

השאירו פרטים




    מאשר/ת קבלת הודעות וניוזלטר מרימון



    מוזמנים לעקוב אחרינו

    כלי נגישות