תואר BA במוסיקה בשיתוף אוניברסיטת בר אילן

שמחים לבשר על שיתוף פעולה ייחודי בין רימון והמחלקה למוסיקה באוניברסיטת בר-אילן, תואר BA במוסיקה. שיתוף פעולה שיאפשר לסטודנטים מצטיינים ברימון להשלים את החלק המעשי שלמדו, לתואר ראשון באוניברסיטת בר-אילן. אוני' בר-אילן תכיר בקורסים שלמדו ברימון והדבר יקצר משמעותית את משך הלימודים לתואר, לתקופה של כשנה וחצי.

התוכנית החדשה המיועדת לסטודנטים ברימון שמעוניינים בהשכלה אקדמית בתחום הינה יוזמה של פרופ' אריה צבן, נשיא אוניברסיטת בר-אילן ונשיא רימון יהודה עדר.

תוכנית לימודית ייחודית באוניברסיטת בר-אילן, תאפשר לסטודנטים ולבוגרים של רימון ב- מסלול קומפוזיציה לאומנויות המסך והבמה להשלים את לימודיהם במסלול מקוצר לתואר ראשון, במחלקה למוסיקה.

במסגרת התוכנית יוכרו הלימודים המקצועיים ברימון בשליש מנקודות הזכות הנדרשות להשלמת תואר.

את התוכנית יובילו מטעם אוניברסיטת בר-אילן ד"ר יואל גרינברג, מהמחלקה למוסיקה, ומטעם רימון: ד"ר רועי אופנהיים, ראש מסלול קומפוזיציה לאומנויות המסך והבמה.
זהו שיתוף הפעולה האקדמי הראשון בין שני מוסדות הלימוד.

במסגרת הלימודים לתואר ראשון במוסיקה, יחשפו הסטודנטים מרימון בנוסף לפיתוח היכולות והמיומנויות המוסיקליות האישיות שלהם, לפיתוח של חשיבה תיאורטית, ביקורתית ומקורית. הלימודים במגמה למוסיקה בבר-אילן משלבים קורסים עיוניים מעשיים. כל מהות הלימודים בבר אילן הם סביב המוסיקולוגיה – התחום האקדמי העוסק החל מהסטורית המוסיקה ועד תיאוריות מוסיקליות. הלימודים עוסקים גם באתנומוסיקולוגיה – חקר המוסיקה האתנית. מוסיקת קהילות שאינה כתובה ועוברת בעל פה מדוד לדור.

ד"ר יואל גרינברג, המחלקה למוסיקה באוניברסיטת בר-אילן: " אנחנו נרגשים מאד לקראת שיתוף הפעולה עם רימון. זו הזדמנות ייחודית לקבל לשורותינו מוסיקאים ויוצרים ולהעניק להם תמיכה עיונית רחבה. שיתוף פעולה כזה בין שני מוסדות יוקרתיים מקרב את האוניברסיטה אל עולם העשייה והיצירה – תחום שבו מחלקתנו ממילא הצטיינה בו עד עכשיו – ומקרב את הסטודנטים של רימון אל עולם החקר והרחבת הדעת של האוניברסיטה. אני שמח על שיתוף הפעולה הנהדר עם מיטשל רוזן המנהל האקדמי של רימון ועם ד"ר רועי אופמנהיים מנהל מסלול קומפוזיציה לאומנויות המסך והבמה, ומקווה שזה יהיה רק סיפתח לשיתופי פעולה נוספים!".

תנאי קבלה לבר אילן:
כל סטודנט שמתקבל למחלקה למוסיקה צריך לעמוד בתנאי הקבלה של המחלקה, בהתאם לערוצי הקבלה למחלקה:
א. ערוץ קבלה על בסיס שקלול של – פסיכומטרי + זכאות לבגרות
ב. ערוץ קבלה בגרותי – ממוצע בגרות של 90 ומעלה משוקלל כולל בונוסים (כולל במקצוע אנגלית 4 יחידות לפחות) + עמידה בסף הקבלה באנגלית באמצעות בחינת אמי"ר / אמיר"ם בציון של 85
תלמידי רימון פטורים ממבחן כניסה למחלקה למוסיקה.

    רוצים מידע נוסף על הלימודים ברימון?


    מאשר/ת קבלת הודעות וניוזלטר מרימון



    לתוכניות נוספות לתואר אקדמי

    רוצים ללמוד ברימון?

    השאירו פרטים




      מאשר/ת קבלת הודעות וניוזלטר מרימון



      מוזמנים לעקוב אחרינו

      כלי נגישות