טיפים מנצחים לבחירת מורה לכלי נשיפה

החלטתם להגיש חלום וללמוד לנגן בחצוצרה. יתכן שהחלום הוא לדעת לנגן בסקסופון או בכל כלי נשיפה אחר. זהו הרגע הנכון, שבו דרושים לכם טיפים שיעזרו לבחור את המורה המושלם, לכלי נשיפה. 

החשיבות של ניסיון בנגינה וניסיון בהוראה אצל מורה לכלי נשיפה

אין ספק שלא בוחרים מורה לכלי נשיפה מבלי לשאול תחילה מהו הניסיון שלו בנגינה. באילו כלי הוא מנגן ומה בעצם הביא אותו לבחור להיות לא רק מוזיקאי אלא גם מורה. אם אתם מצליחים למצוא מורה שיש לו ניסיון מגוון בכלי נשיפה, זה אפילו עוד יותר טוב. מכיוון שהידע המשולב הזה, ביחד עם התשוקה ללמד לוקחים את התלמיד קדימה. 

שליטה בתווים ויכולת אלתור 

לא כל מי שרוצה ללמוד כלי נשיפה מעוניין ללמוד תווים. יש כאלה שרוצים לנגן בשביל הנשמה. כאשר מתחילים ללמוד, מומלץ מאוד שלא לוותר על לימוד תווים. זה לא יזיק ואפילו מאוד יועיל, גם אם המטרה היא בעיקר לנגן בהנאה או לאלתר. בין אם אתם רוצים ללמוד בכדי להפוך למוזיקאים מקצועיים ובין אם אתם רוצים פשוט ליהנות ולא יותר, קבלו טיפ משולב לבחירת מורה לכלי נשיפה. בחרו מורה בעל שליטה מלאה בתווים, ויכולת להעביר את הידע הזה לאחרים. בחרו גם מורה שיש לו יכולת אלתור גבוהה. שתי היכולות המשלימות הללו מאפיינות על פי רוב את המורים המעולים. 

מורה לכלי נשיפה הוא נגן בחסד ובעל גישה לתלמידים 

אנו סבורים כי מורה לכלי נשיפה לא חייב להיות הפרפורמר הכי מושלם בעולם. אבל אם אתם מוצאים מישהו שהוא גם נגן בחסד, הרווח כולו שלכם. ואם אתם מצליחים למצוא מורה שיש לו גם גישה לכלי נשיפה וגם גישה נהדרת לתלמידים, אפשר לומר שהרווח שלכם כפול ומכופל. 

מורה לכלי נשיפה

יצירת אווירה נעימה

לדעת לנגן בכלי נשיפה מצריך יותר מאשר טכניקה. את היכולת ליצור אווירה נעימה בזמן השיעורים, אי אפשר למדוד בכפית. כאשר אתם נפגשים עם מורה לכלי נשיפה, היו קשובים לאווירה שהוא יוצר סביבו. אם האטמוספירה הזאת נעימה לכם, אם אתם חשים שיש קשר מיידי שקשה לנסח במילים, אתם בדרך הנכונה. 

יכולת לחזק את התלמיד ולדרבן כשקשה 

כל מוזיקאי יאמר לכם את זה – לנגן זה כיף אבל ללמוד זה לפעמים קשה. מפעם לפעם יש רגעי משבר. רגעים שבהם נדמה שנמאס. אבל כשעוברים את הרגעים הללו, התוצאה מדהימה. אם תמצאו את המורה שניחן ביכולת לזהות גם את הקושי וגם לדרבן ביד נעימה ומיומנת, זאת פשוט ברכה. 

בית הספר רימון – לימודי מוזיקה וכלי נשיפה בידי מורים מהשורה הראשונה. מורים מנוסים, מוזיקאים מעולים שכבר קידמו עד כה אין ספור תלמידים וסטודנטים. מורים קשובים, מקצועיים, בטכניקה, אלתור, תווים וסגנון. גם אתם מוזמים להתרשם ולהצטרף למסלול כלי נשיפה בבית ספר רימון (אפשרות ללימודי המשך או השלמות בחו"ל למעוניינים). 

רוצים ללמוד ברימון?

השאירו פרטים




    מאשר/ת קבלת הודעות וניוזלטר מרימון



    מוזמנים לעקוב אחרינו

    כלי נגישות