רימון גאה בסטודנטים משתתפי בחינות הקבלה לברקלי להמשך לימודים לתואר ראשון במוסיקה בבוסטון

רימון גאה ביכולות המעולות של הסטודנטים משתתפי בחינות הקבלה לברקלי להמשך לימודים לתואר ראשון במוסיקה בבוסטון, שהתקיימו בתחילת דצמבר ברימון ומברך את מקבלי המלגות.
כבכל שנה הסטודנטים של רימון הציגו יכולות מוסיקליות מרשימות ביותר שבאו לידי ביטוי שוב במספר שיא של מלגות להמשך לימודים בברקלי הניתנות לסטודנטים בכל מסלולי הלימוד ברימון. צוות הבוחנים מברקלי ציין את הרמה המוסיקלית הגבוהה מאד שהוצגה ע"י הסטודנטים מרימון ממסלולי הלימוד המגוונים.
רימון הוא המוסד המוסיקלי היחיד בישראל שהינו שותף גלובלי של ברקלי קולג' מבוסטון, ארה"ב – המוסד המוביל את לימודי המוסיקה העכשווית ברחבי העולם.

נועה בלומר (קול) ו-יואב גנור (בס) מתוכנית הג'אז אינסטיטיוט של רימון הם מקבלי מלגת קרן ברכה-רימון וברקלי היוקרתית – מלגת לימודים מלאה.
השנה מציין הג'אז אינסטיטיוט ברימון עשור לפעילותו, רימון מודה עמוקות לקרן ברכה על התמיכה רבת השנים במפעל חינוכי פורץ דרך זה שמטפח מצויינות ומסייע לקידום הדור הבא של הג'אז והמוסיקה בישראל.
״נעה היא מוזיקאית אדירה ועמוקה בנוסף להיותה זמרת מרגשת ומאלתרת אמיצה שלוקחת איתה את ההרכב למסעות מרתקים. יואב הוא בסיסט פנומן ברמה עולמית; זמר נשמה על מיתרי הבס עם גרוב שגורם לנגנים ולקהל לרקוד איתו. הקטעים המקוריים שלו יפהפיים וחכמים וזה השילוב המושלם. גאווה אדירה״ (רונן שמואלי, ראש מסלול הג׳אז אינסטיטיוט).

זוכי מלגת ברקלי

רוצים ללמוד ברימון?

השאירו פרטים




    מאשר/ת קבלת הודעות וניוזלטר מרימון



    מוזמנים לעקוב אחרינו

    כלי נגישות