מתחם ״מאסטר-קלאס״ של רימון בפסטיבל יערות מנשה – 30.5.19

זו השנה הרביעית שבית ספר רימון משתתף בפסטיבל יערות מנשה והשנה ירכז רימון את מתחם ה״מאסטר-קלאס״. במתחם יתקיימו סדנאות אמן שיועברו ע״י מרצים של רימון. כמו כן, יופיעו בפסטיבל הג׳אז אינסטיטיוט ואנסמבל האקפלה של רימון- טוטאל ווקאל.

*גלעד דוברצקי – סדנת תיפוף רחוב:
גלעד דוברצקי, נגן כלי הקשה, מלחין ומורה במגמת הביצוע ובמסלול למתופפים. נבחר לאחד מ-12 נגני כלי ההקשה המובילים בעולם על ידי Jazziz Magazine. הופיע עם גדולי המוסיקאים במגוון סגנונות, ביניהם אל דימיולה, בראד מלדאו, רג´ינה קארטר, מריה קארי, ריקי מרטין, ובישראל הופיע עם שרית חדד, ארקדי דוכין, שלמה גרוניך, שלומי שבן ורבים אחרים. בסדנא נעבוד על טכניקה והפקת צלילים עם מקלות על פחים, שימוש בדימיון ככלי להעשיר את מגוון הצלילים לשפת נגינה רחבה יותר מהמובן מאליו, נגינה בקבוצה, חלוקת תפקידים שונים והקשה במקביל להקשבה לתפקידים האחרים והבנת המקום של היחיד בתוך הכלל המוסיקאלי.

*סגול 59 – חן רותם – סדנת פריסטייל ראפ:
סגול 59 (חן רותם) הוא מהראפרים הוותיקים והמוערכים ביותר בישראל, עם רזומה עשיר של אלבומים, שיתופי פעולה והופעות רבות בארץ ובעולם. פרט לעיסוקיו כמוסיקאי, סגול מלמד קורס ראפ והיפ הופ במחלקה ללימודי חוץ בבית הספר למוסיקה 'רימון' וכן קורס מיומנויות ראפ לסטודנטים במגמה הווקאלית של רימון.

*רונן שמואלי – סדנת הלחנה בזמן אמת:
רונן שמואלי, ראש מסלול הג׳אז אינסטיטיוט של רימון, יחד עם ״זעתר״ פרוג׳קט של זוהר יעקב וחוליאן סנטיאגו, ינגנו וידגימו טיפים שימושיים להלחנת מוזיקה חדשה בזמן אמת, תוך שימוש מדוגמאות מחיי היום-יום. מה הקשר בין עונות השנה לארוחה משפחתית?? מאלו ועוד ניצור יחד מוזיקה מאולתרת במקום, קפצו לשמוע ואז תנסו את זה בבית!

*ארי גורלי – סדנא מעשית בהלחנת שירים:
בוא לשחק עם זה – להתנסות ופשוט לכתוב ולהלחין שירים. סדנא עם ארי גורלי, אמן יוצר ומורה בי"ס רימון למוזיקה

*כנרת ארז-מאור – סדנת לופר:
בסדנה מתנסים המשתתפים בשירה, בחיקוי כלי נגינה וביטבוקס, נחשפים למכשיר הלופר, מקליטים לתוכו וחווים את ההנאה שבשירת הא-קפלה. לשיר בא-קפלה (שירה ללא ליווי כלי) זאת חוויה יוצאת דופן ושונה מכל סוג שירה אחר. היא מוציאה מהמשתתפים יכולות שלא התמודדו איתן עד היום, מפתחת ומחדדת את השמיעה והקצב ונותנת סיפוק אישי והנאה קבוצתית. בואו להיות חלק ממקהלת הלופר האנושי, להתנסות ולהכיר את המכשיר ויכולותיו והכל תוך הרחבת יכולותינו אנו. כנרת ארז : מורה לפיתוח קול ומנחת אנסמבלי א-קפלה בבי"ס רימון ובתלמה ילין. היתה חברה בהרכב הא-קפלה הנודע 'the swingle singers', ממייסדי מקהלת הביטבוקס הראשונה בבריטניה ושרה בפסקולים לסרטים הוליוודים וטלוויזיה (הארי פוטר, Glee, T-Mobile…), שהוקלטו באולפני 'Abbey Road' בלונדון.

*מורדי פרבר – סדנת קומפוזיציה, הרמוניה ואלתור:
קומפוזיציה, הרמוניה ואילתור דרך הצגת התחנות בחייו של מורדי פרבר מאז התחיל כגיטריסט של אריק איינשטיין בשנות השבעים, כסטודנט בברקלי קולג' וכמוזיקאי ג'אז וחבר סגל המורים ב NYU , הניו סקול ורימון . מורדי הוא אמן ג׳אז ומלחין מוסיקה לטלוויזיה וסרטים בארה׳׳ב. מרצה בכיר בברקלי קולג׳ בוסטון, אוניברסיטת ניו יורק והניו סקול בין 1988–2012, הקליט והופיע בשנים 1979–82 עם אריק איינשטיין, שלמה ארצי, יוני רכטר, נורית גלרון, שם טוב לוי, שלמה גרוניך ועוד

בנוסף, בבמת 'ארמגדון' יתקיים ביום שישי ב 10:00 מופע של רונן שמואלי וסגול 59,
וב 16:00 הופעה של יהודה עדר.

רוצים ללמוד ברימון?

השאירו פרטים




    מאשר/ת קבלת הודעות וניוזלטר מרימון



    מוזמנים לעקוב אחרינו

    כלי נגישות