מוסיקה למשחקי מחשב

מרצה: אלון קפלן

תחום: מוסיקה וטכנולוגיה

משך הקורס: סמסטריאלי

שעות שבועיות: 2

נקודות אקדמיות: 2

תנאי קדם: הרמוניה מסורתית א' הקלטת AUDIO באולפן הביתי הקלטת MIDI באולפן הביתי

תנאי קדם - הערות: הקלטת MIDI/AUDIO (הקורס המלא)  או סאונד באולפן הביתי

 

תוצר למידה:

לדעת להלחין ולהפיק מוסיקה אדפטיבית בטכניקות שונות למשחקי מחשב
להשתמש בתוכנות FMOD ליצירת מערכות מורכבות להטמעת מוסיקה למשחקים
להפיק מוסיקה למשחקי מחשב בז'אנרים שונים (משחקי פעולה, קז'ואל ועוד)
לתקשר עם בעלי התפקידים הרלוונטיים בתעשיית המשחקים

נושאי הלימוד:

ההיסטוריה של המוסיקה למשחקי מחשב (כולל היסטוריה כללית של משחקי המחשב, היכרות עם מלחינים חשובים בתחום והיכרות עם מונחי יסוד)
סקירה של תעשיית המשחקים בארץ ובעולם, הכרות עם תהליך הפקת משחקי מחשב, כולל הכרות עם בעלי התפקידים הרלוונטיים ואיך לעבוד מולם
תהליך הפקת מוסיקה למשחקי מחשב בסדרי גודל שונים (החל מאינדי ועד לטריפל A)
יצירת פסקול למשחקים בז'אנרים שונים (פעולה, קז'ואל ועוד)
בניית לופים seamlessly למשחקים, ופורמטי קבצים רלוונטיים
מוסיקה אדפטיבית – טכניקות שונות ויישומן (כולל הלחנה הוריזונטלית, הלחנה ורטיקלית וסטינגרים)
הכרות עם תוכנת FMOD לצורך יצירת מערכות מוסיקה מורכבות במשחקים
מוסיקה תמתית במשחקים
סאונד אפקטים מוסיקליים
פרויקט גמר – יצירת פסקול למשחק שלם והצגתו בצורה אינטראקטיבית

שיטת ואופן ההוראה בקורס:

הרצאות ועבודות כיתה/בית

רוצים ללמוד ברימון?

השאירו פרטים






מוזמנים לעקוב אחרינו