תקשורת, שיווק ויחסי ציבור

מרצה: ירון כהן

תחום: קידום ושיווק עצמי

חובה במסלול: ביצוע

משך הקורס: שנתי

שעות שבועיות: 2

נקודות אקדמיות: 2

תנאי קדם: ללא תנאי קדם

תנאי קדם - הערות: לתלמידי שנה ב' וג' בלבד

תוצר למידה:
הסטודנט המסיים את הקורס יכיר את הערכים הבסיסיים בדרכו לתעשיית המוסיקה בישראל, יכיר את גופי התמלוגים השונים, את עולם התקשורת והרדיו בפרט ויצא עם תכנון ראשוני של תכנית עבודה לשוק החופשי

נושאי הלימוד:
זכויות יוצרים וגופי התמלוגים השונים
מושגי יסוד בסיסיים בשיווק תחנות הרדיו בישראל ואמצעי התקשורת אמצעי המדיה החדשה (רשתות חברתיות בעולם המוסיקה)
תדמית ויחסי ציבור
עבודה מול חברות התקליטים וההפצה בישראל
חברות ההפצה הדיגיטלית
הופעות בישראל ומשרדי הבוקינג
קליפים
עבודה עצמית בעולם החדש ובמקביל עבודה עם אנשי מקצוע
תכנון אסטרטגי לקידום האמן

שיטת ואופן ההוראה בקורס:
הרצאה פרונטלית, דיון

המרצה ירון כהן , בעל משרד עצמאי כ-8 שנים לאסטרטגיה ויחסי ציבור ומי שניהל את מערך השיווק של חברת הד ארצי כ-8 שנים מתוך 10 שנים בחברה.

רוצים ללמוד ברימון?

השאירו פרטים






מוזמנים לעקוב אחרינו


Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support