פרויקט גמר – הלחנת שירים

מרצה: אבי אלבז מיטשל רוזן אלעד אדר פטריק סבג

חובה במסלול: כתיבה והלחנת שירים

משך הקורס: שנתי

שעות שבועיות: 3

נקודות אקדמיות: 10

תנאי קדם: ללא תנאי קדם

תנאי קדם - הערות: זכאות לתעודת בוגר במסלול הלחנת שירים. סטודנטים הנרשמים לפרויקט שנה ג' לא יכולים להשתתף במקביל בפרויקט מחזמר

מנהל הפרוייקט : יהודה עדר

תוצר למידה

כל סטודנט בסדנה יפיק במשך השנה  4-6 שירים מקוריים שיצאו לאור כ- EP בכורה של הסטודנט. הסדנה תשמש כמעבדת הפקה שבה כל סטודנט יקבל משוב מהקבוצה וממנחה הסדנה.

מטרת הסדנה לגבש קבוצת הפקה שבה כל אחד יפיק את פרוייקט הגמר שלו אבל יוכל לתמוך ולעזור בפרוייקטים אחרים בקבוצה על פי היכולות. לאמן את הסטודנט בשיתופי פעולה מקצועיים ולדעת איך לבנות את צוות ההפקה הנכון.

סמסטר א

הסמסטר הראשון יתמקד בבחירת חומרים וסקיצות לכל הפרוייקט. כל שיר שיאושר ברמת הטקסט והלחן יתקדם אל שלב הסקיצה וכל סקיצה תאושר כסופית על ידי מנחה הסדנה.

סמסטר ב

הסמסטר השני יוקדש להפקה של השירים. כל סטודנט יצטרך לנהל את הפקת השירים שלו על פי הסקיצות שהופקו בסמסטר הראשון. באחריות כל סטודנט לאתר וללהק את הנגנים הנכונים לפרוייקט שלו, אנשי סאונד מיקס וכל עזרה מקצועית הדרושה להפקת ה EP .

נושאי הלימוד

טיפול בטקסט,דיוק והתאמת לחן לטקסט, הרמוניה סגנונוית, מבנה וצורה, תחושה ואווירה, ביט וגרוב, בחירת צליל ועיצוב, מקוריות והזיקה אל סגנונות, הפקת שירה כערוץ מרכזי ומכתיב בכל הפקה.

ניהול זמן, בחירת נגנים, עבודה עם נגנים באולפן, שיתופי פעולה מקצועיים, מיתוג אמנותי והוצאה לאור.

שיטת ואופן ההוראה בקורס

בכל שיעור ישמיע כל סטודנט את ההתקדמות שלו באותו שבוע כאשר כל עבודה שתושמע תהיה פתוחה לדיון של הקבוצה ובסיום לסיכום של המנחה. המטרה היא לעזור לסטודנט להבין מה עבד ומה זקוק לדיוק או בירור. להציע כלים ומחשבות להתקדמות.

פרזנטציות

בכל סמסטר יתקיימו שתי פרזנטציות אחת באמצע הסמסטר ואחת בסיום הסמסטר. הפרזנטציות מיועדות לייצר לוח זמנים מחייב לעבודה ולתוצאה. לכל פרזנטציה תהיה הגדרה של התוכן ורמת ההפקה שתוצג בה. פרזנטציות האמצע יהיהו פנימיות ופרזנטציות הסיום יהיו גם בנוכחות בקרים מבחוץ. המטרה היא לתת משוב אובייקטיבי לעבודת התלמיד ביחס לזמן וליעדים שהוגדרו.

פירוט על הפרזנטציות ייצא במסמך נפרד ויהיה ידוע מראש לכל הסטודנטים מתחילת הפרוייקט.

כתב התחייבות פרוייקט גמר EP
הנחיות להגשה פרוייקט גמר EP

 

רוצים ללמוד ברימון?

השאירו פרטים




    מאשר/ת קבלת הודעות וניוזלטר מרימון



    מוזמנים לעקוב אחרינו

    כלי נגישות