אנו שמחים להודיע על בחירת המנהל החדש של בית ספר רימון – משה סיני

משה סיני, ראש עיריית ראש העין לשעבר, נבחר לתפקיד מנכ"ל בית הספר רימון.
ועדת איתור בראשותה של דלית שטאובר, מנכ"לית משרד החינוך לשעבר, בחרה במשה סיני למנהל החדש של בית הספר רימון. סיני נבחר מתוך עשרות אנשים שהגישו את מועמדותם לתפקיד.
משה סיני, שכיהן כראש עיריית ראש העין, וכיו"ר הועדות לחזון ולאסטרטגיה, ההדרכה וקשרי החוץ של המרכז לשלטון מקומי, נבחר אתמול (א', 16.3.14) למנכ"ל החדש של בית הספר למוזיקה רימון. סיני יחליף בתפקידו את עמיקם קימלמן, שכיהן בתפקיד במשך 14 שנים.
סיני  הגה ויצר את רעיון מודל "עיר המוזיקה" והוביל מהפכה עירונית שזכתה להערכה ברמה הארצית. במהלך כהונתו זכה  בפרס החינוך הארצי, והוכתר ב-2012, כראש העיר הראשון בישראל, שזכה לקבל את  פרס אקו"ם לשימור הזמר העברי, נוכח יוזמותיו ופעילותו לקידום המוזיקה ככלי חינוכי ערכי.
סיני הוא גם מחבר הספר" המוזיקה של המנהיגות" (2013), שזוכה להצלחה בינלאומית, בהיותו ספר ייחודי המתאר את נושא  המוזיקה כמנוף למנהיגות קהילתית – חברתית, ולשינויים מקומיים ולאומיים. משה סיני מכהן מאז מאי 2012, גם כסגן הנשיא העולמי של הארגון היוקרתי לשימור התרבות בעולם (ICCN‏), שמרכזו בדרום קוריאה.
עמיקם קימלמן, ממייסדי בית הספר, שימש כמנהל אקדמי במשך 21 שנים (1990-2011), ובמקביל שימש כמנכ"ל במשך 14 שנים, משנת 2000. קימלמן הוא סקסופוניסט, מלחין ומעבד, ואחד מאמני הג'אז המובילים בישראל.  הוא הוביל את רימון להישגים חסרי תקדים בארץ ובעולם, וימשיך למלא תפקיד בכיר ברימון.

ובנימה אישית,
זו הפעם הראשונה שמנהל בית הספר אינו מייסד.
אנחנו מייסדי "רימון" מתרגשים למסור את התינוק שלנו למנהל חדש.
עם כל הקושי, אנחנו גם רוצים בכך ורואים בדרך החדשה הזו שיוביל משה סיני, המנהל החדש, הזדמנות של יצירה מחודשת מליאת אנרגיה ואפשרויות.
שולחים לך ברכה וחיוך ומתרגשים איתך משה סיני.

אנחנו רוצים להודות לעמיקם על דרך מופלאה ורבת שנים בה הוביל את רימון בחכמה ובחברות אין קץ.
עמיקם תמיד אמר שרימון זו לא עבודה אלא דרך חיים והנאה צרופה. ואכן, אחרי 20 שעות עבודה מטורפות אתה תמיד רואה אותו מחייך ומתלהב מהפרויקט הבא.
עשית נפלא ותמשיך להמשיך גם בתפקידך הבא כמנהל יחידת לימודי החוץ ברימון.
תודה וחיבוק של אהבה והערכה מכולנו, צוות מורי רימון ועובדיו.

בהצלחה לכולנו,
יהודה עדר, נשיא רימון

רוצים ללמוד ברימון?

השאירו פרטים




    מאשר/ת קבלת הודעות וניוזלטר מרימון



    מוזמנים לעקוב אחרינו

    כלי נגישות