האני האחר – פרויקט קהילתי

פרויקט קהילתי מיוחד שהתקיים בין השנים 2010-2018 בשיתוף עם עמותת אנוש ועמותת חירם המשקמות אנשים המתמודדים עם משבר נפשי
תקנון ולוח זמנים 2018
במסגרת הפרויקט מתגבשות שתי קבוצות: קבוצת תלמידי רימון המצטיינת בתחום ההלחנה והביצוע לצד קבוצת יוצרים ומוזיקאים מחירם. שתי הקבוצות עובדות במקביל על הלחנה וביצוע טקסטים הנכתבים על ידי חברי חירם שבחרו להשתתף בפרויקט. בסוף תהליך עבודה של כחמישה חודשים מבוצעים השירים במשותף על ידי תלמידי רימון וחברי חירם במופע רוק רענן ובועט.
הפרויקט מנוהל מוזיקלית על ידי אריאל הורוביץ (רימון) ואלון עדר (חירם). שיתוף הפעולה של רימון וחירם נוצר תודות לתיווכה של צופית גרנט, נשיאת "אנוש", הפעילה בתחום בריאות הנפש – והחיבור היה חזק ומידי.
פרויקט האני האחר מתקיים ברימון החל משנת 2010 ביוזמתו של אריאל הורוביץ- מוזיקאי יוצר, בוגר ומורה ברימון. עד שנת 2015 נערך בשיתוף עם עמותת אנוש. בשנת 2012 זכה הפרויקט במקום הראשון בתחרות פרויקטים מקדמי שיקום בארגון גמיאן האירופי (ארגון הגג של כל העמותות האירופיות העוסקות בשיקום בבריאות הנפש).
האני האחר 2 2האני האחר הוא לא פרויקט רגיל של נתינה לקהילה נזקקת אלא פרויקט של שיתוף פעולה, של יצירה משותפת בגובה העיניים, ושל מפגש אמנותי ואנושי בין הסטודנטים למתמודדים. הנתינה היא הדדית: לא כל יום זוכים מלחינים לקבל מילים חזקות כמו אלה שכותבים המתמודדים, ולא כל יום זוכים המתמודדים לשמוע את עולמם הפנימי הופך לשיר מולחן. התוצאה היא מופע משותף, אבל המטרה היא התהליך עצמו.
במהלך שנותיו השתתפו בו מוזיקאים ויוצרים רבים כדוגמת דורון טלמון (ג'ין בורדו) אורקה טפלר (אורות, Forest), מישה סוחינין, אלכס משה (Folly Tree), יהב סבן וגיל לנדאו (ילדי השדה), יקיר הלל, בניה ברבי, אבבה דסה, טל רמון, דניאל קריאף (טיפקס) והגר לוי.
הנכם מוזמנים להקשיב לכמה מהקליפים שהופקו במסגרת הפרויקט במהלך השנים:
אלון עדרקליפ "Dear God" מתן דסקל מתוך האני האחר 2011
קליפ "מורידת השלגים" נעמה שטרית מתוך האני האחר 2012
קליפ "הסגן"  עודד שכטר מתוך האני האחר 2013
קליפ "Hello Mr .Death" יואב ארבל מתוך האני האחר 2014
קליפ "Ashkelon" מתן אגוזי מתוך האני האחר 2015
לעמוד ה-Youtube של הפרויקט 
לגלריית התמונות של הפרויקט 
האני האחר בתקשורת:
ראיון ברשת ב' עם אריאל הורוביץ מתאריך 14/8/2013
כתבה בYnet על הפרויקט לקראת "יום המעשים הטובים" 2014
כתבה בערוץ 2 על האני האחר 2012
שיתוף פעולה נוסף הקשור לאני האחר נוצר ב 2014 עם המכללה הישראלית לאנימציה במסגרתו הכינו תלמידי המכללה פוסטר בהשראת אחד השירים לבחירתם.  לגלריית התמונות של הפרויקט 

רוצים ללמוד ברימון?

השאירו פרטים




    מאשר/ת קבלת הודעות וניוזלטר מרימון



    מוזמנים לעקוב אחרינו

    כלי נגישות