ד"ר ג'ון בוסטוק

מרצה

מלחין, מעבד, ופסנתרן, למד קומפוזיציה באקדמיה ע”ש רובין בתל אביב עם פרופ' ליאון שדלובסקי. סיים תואר ראשון ושני בהצטיינות. קבל תואר דוקטור בקומפוזיציה מאוניברסיטת סידני שבאוסטרליה, אחרי שלמד אצל אריה שפירא (ישראל) ואן בויד (סידני). זכה פעמיים בפרסי אקו"ם, ב- 2000 וב- 2004. יצירותיו בוצעו בפסטיבל חג המוסיקה הישראלית ב-2008 ע"י אנסמבל המאה העשרים ואחת, ב-2010  ע"י אנסמבל מיתר, וב-2012 ע'י תזמורת הג'אז הוד השרון בניצוחו של גורי אגמון.

חבר באגוד הקומפוזיטורים בישראל מ- 1995, ומכהן כגזבר האגוד מאז 2012.

יצירותיו בוצעו בישראל ובאוסטרליה, ע"י: אנסמבל מיתר, אנסמבל המאה העשרים ואחת, התזמורת הפילהרמונית הישראלית, הרביעיה הישראלית העכשוית, אנסמבל מוסיקה נובה, ה-  Arko Symphonic Project (מלבורן), והתזמורת הסמפונית של טסמניה.

כנגן פסנתר ג'אז, הוציא שני דיסקים, והופיע בפסטיבל ג'אז תל אביב 2006.

ניגן  בשני התקליטורים הראשונים של אלברט בגר, סקסופוניסט, והופיע  איתו  בפסטיבל  ישראל –  1996, בפסטיבל  בים  האדום – 1997ובפסטיבל  "ג'אז,  בלוז  ווידאוטייפ”,  ב- 1998. ב-2003  הופיע עם חמישיית השלום של אלברט בגר בפסטיבל  “Jazz For Peace” בפסקרה שבאיטליה.

"כוחו הגדול של בוסטוק הוא בקומפוזיציות שלו, שלמרות הבהירות והצלילות שלהן תמיד מסתתר בהן איזשהו פיתול לא צפוי. ובניגוד למוסיקאים אחרים, בוסטוק שונא לחזור על עצמו: כל יצירה שהוא ושותפיו ניגנו בהופעה היתה שונה במצלול ובדגשים שלה מקודמותיה." …בן שלו "הארץ" מרץ  2006.

רוצים ללמוד ברימון?

השאירו פרטים




    מאשר/ת קבלת הודעות וניוזלטר מרימון



    מוזמנים לעקוב אחרינו

    כלי נגישות