משה סיני

מנכ"ל רימון

נולד בישראל בשנת 1957. נשוי לרונית, ואב לשלוש בנות. מכהן מאז אפריל 2014 כמנכ"ל בית ספר "רימון" למוסיקה.

בשנים 1993-2003  כיהן  כיועץ האסטרטגי הבכיר של משרד החוץ לנושאי מדיניות חוץ, התהליך המדיני ובטחון לאומי,  מזכיר המשלחת למו"מ עם סוריה (1996),  מתאם הוועדה  האסטרטגית המשותפת לישראל ולארה"ב למלחמה בטרור.
בשנת 2003 נבחר כראש עיריית ראש העין,  כיהן כיו"ר הוועדות לחזון ולאסטרטגיה, ההדרכה וקשרי החוץ של המרכז לשלטון מקומי (2003- 2013), והוביל מהפיכה עירונית שזכתה להערכה ברמה הארצית.

במהלך כהונתו זכתה העיר ראש העין  בפרס החינוך הארצי, פרס הניהול הכספי התקין, ובתואר 'עיר איתנה' ועצמאית. משה סיני נבחר על ידי העיתון "גלובס" כאיש השנה בתחום הנדל"ן, בשנת 2011, וכראש העיר "הכי טוב" על ידי מעריב ב-2012. בנוסף, הוכתר ב-2012, כראש העיר הראשון בישראל, שזכה בפרס אקו"ם לשימור הזמר העברי.

סיני הוא גם מחבר הספר " המוסיקה של המנהיגות", שיצא לאור לאחרונה (2013), ושזוכה להצלחה בינלאומית, בהיותו ספר ייחודי המתאר את נושא המנהיגות העירונית כמנוף לשינויים  מקומיים ולאומיים. סיני מכהן כסגן הנשיא העולמי של הארגון לשימור התרבות בעולם (iccn) שמרכזו בדרום קוריאה.

משה סיני בעל תואר שני בהצטיינות מאוניברסיטת ת"א, סיים בהצטיינות את המכללה לפיקוד ולמטה של צה"ל, בוגר קורסים למנהל ולאסטרטגיה באוניברסיטת הרווארד, המכון הגבוה ללימודים בינלאומיים בג'נבה, והמכללה לביטחון לאומי של הפנטגון בוושינגטון. הרצה בעבר באוניברסיטה העברית בנושאי קבלת החלטות וחשיבה יצירתית וזכה בתואר המרצה הפופולארי. סיני הוא מאמן אישי, מגשר, והרצאותיו  בנושאי מנהיגות, הובלת תהליכי שינוי,  קבלת החלטות, ראיית העתיד, ואסטרטגיה מקומית ולאומית הפכו לשם דבר בגופים ציבוריים ועסקיים.

רוצים ללמוד ברימון?

השאירו פרטים




    מאשר/ת קבלת הודעות וניוזלטר מרימון



    מוזמנים לעקוב אחרינו

    כלי נגישות