נאוה סברסקי סופר

מרצה ומנטורית בכירה בלימודי החדשנות, תכנות ויזמות

דירקטורית, יועצת אסטרטגית ומרצה מבוקשת על חדשנות, יזמות ומסחור טכנולוגיות בפורומים מובילים בעולם כגון AIPAC, The Aspen Institute ובאוניברסיטאות מובילות. כיהנה כסגנית נשיא בענקית התרופות נוברטיס, כשותפה בקרנות הון סיכון מובילות בארה״ב ובארץ בהיקף של למעלה ממיליארד $, כמנכ״לית יישום, הזרוע המסחרית של האוניברסיטה העברית, אותה מיצבה בעשירייה הפותחת בעולם עם הכנסות של מאות מיליוני ש"ח, יו״ר מייסדת של ננו-ישראל וכמנכ״לית מייסדת של IDCBeyond במרכז הבינתחומי, שם יזמה בין השאר את שיתוף הפעולה עם בי״ס רימון. מצוטטת בין השאר ברב-המכר Start-Up Nation.

שופטת בתחרויות סטארטאפים בעולם ובארץ ומנטורית באקסלרטורים של IBM (ישראל), Microsoft (סין), Spark (תאילנד) וחיל האוויר, שם היתה מעורבת בהקמתו.

דירקטורית מזה 24 שנים בחברות בינלאומיות, ציבוריות וממשלתיות, כולל תעש מערכות, וחברת נבחרת הדירקטורים הממשלתית. נציגת ישראל לארגון הסקטור הפרטי שליד ה-OECD וחברה בועדות המחקר של רשות החדשנות. מכהנת בהתנדבות בחברי הנאמנים של האקדמית ת״א-יפו ושל המרכז האקדמי רופין, שם כיהנה גם כחברת הועד המנהל, וכן בועד המנהל של עמותת פרס לחיים ושל הדסה נעורים ופועלת למען שוויון מגדרי, בין השאר כיו״ר דירקטוריות מובילות שינוי. 

רוצים ללמוד ברימון?

השאירו פרטים




    מאשר/ת קבלת הודעות וניוזלטר מרימון



    מוזמנים לעקוב אחרינו

    כלי נגישות