יזמות וחדשנות ברימון – Pomegranate Innovation

מעבדת חדשנות רימון
העשייה המוסיקלית מחדדת את החושים והיכולות של היוצר והמבצע ומלמדת אותנו להאזין, לאלתר, לשתף ולעבוד כצוות. המוסיקה היא זרז ייחודי לפיתוח של חשיבה יזמית יצירתית.

המוסיקאי של המאה ה-21 הוא במהותו יזם וברימון ימצא את מרכז החדשנות במוסיקה הראשון מסוגו והמוביל בישראל.

ברימון הוקם מתחם מחשבים חדשני המאפשר לסטודנטים היכרות והתנסות מעשית עם הכלים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר בתחומי הביצוע, היצירה, ההלחנה, ההפקה והחינוך המוסיקלי. הלימודים ברימון מאפשרים לימוד ושימוש נרחב בכלים מתקדמים הנשענים על הטכנולוגיות העדכניות ביותר בתחומי האודיו הדיגיטלי, ההפקה הסאונד והמיקס.

ב-2014 אירח רימון כנס סטרטאפים מוסיקליים בינלאומי ראשון מסוגו בישראל בשיתוף אנשי צוות בכירים ממכללת ברקלי מבוסטון, השותף האקדמי של רימון והמוסד המוביל בעולם ללימודי מוסיקה ויזמות יצירתית. במסגרת הכנס ניתנה במה מרכזית למספר יוזמות ישראליות של בוגרי ותלמידי רימון, הכנס זכה להצלחה ותהודה רבה.

במהלך 2015 ניפתחו ברימון מספר קורסים ייחודים העוסקים בתכנות אפליקציות מוסיקליות, ניהול, יזמות ופיתוח עסקי-מוסיקלי. במקביל הוקם ברימון צוות חשיבה מקצועי לפיתוח תחומי החדשנות הטכנולוגיות והיזמות העיסקית DSC_0166והטמעתם בתוכניות הלימודים.

באפריל 2016 במסגרת כנס נוסף נחתם מסמך הבנה פורץ-דרך בין רימון ובין מרכז היזמות בברקלי בבוסטון ,Berklee ICE עם תוכנית משותפת להקמה של מעבדות חדשנות מוסיקליות והשקה ישירה לפעילות של מרכז היזמות היצירתית בבוסטון ופרוייקטים ברחבי העולם.

בשנת הלימודים הקרובה תיפתח ברימון סדרה בינלאומית של מפגשי יזמות וחדשנות בהשתתפות אנשי מקצוע ומנטורים בכירים מתחומי תעשיית המוסיקה, הטכנולוגיה, היזמות והחינוך המוסיקלי אשר תיתן במה למיזמים המתפתחים ברימון ותחבר את הפעילות עם קהילת החדשנות המוסיקלית בישראל ובעולם.

מעבדת חדשנות רימון Pomegranate Innovation Labs:

בימים אלו מוקמת ברימון מעבדת חדשנות מוסיקלית-טכנולוגית הראשונה מסוגה בישראל אשר במסגרתה יממשו הסטודנטים ברימון רעיונות ומיזמים חדשים בתחומים המשיקים למוסיקה, סאונד,הפקה,יצירה, הפצה ושיווק תוכן.

מתוך קורסי התיכנות והיזמות ברימון יבחרו מיזמים של סטודנטים ובוגרים אותם ילוו אנשי מקצוע ומנטורים, ובתהליך מובנה יקדמו את הפרויקטים.

4 (2)במסגרת הפעילות יבנו גם שיתופי פעולה עם סטרטאפים מוסיקליים אשר עובדים על פיתוחים של מוצרים, אפליקציות ושירותים שונים בתחומי המוסיקה,סאונד, מדיות חדשות וסחר אלקטרוני. הפעילות תרכז את מכלול הטכנולוגיות המוסיקליות המתפתחות כיום בישראל ותגשר בין חברות, רעיונות ופרויקטים. עם התפתחות המיזם ישולבו תלמידי, בוגרי
ומורי רימון בפרויקטים שונים של המרכז כחלק מהפעילויות בבית הספר במסלולי הלימוד הרלוונטים.

במסגרת השיתוף הפעולה המתרחב עם מרכז היזמות בברקלי ועם מוסדות אקדמיים שותפים מהארץ ומחו"ל יגשר המרכז בין החדשנות המוסיקלית/טכנולוגית הישראלית ובין מרכזי העשייה המוסיקלית-טכנולוגית בעולם.

המעבדה תמקד פעילות בתחומים הבאים:
– כלים ואפליקציות לעיבוד אודיו-דיגיטלי ופיתוח של כלי יצירה מוסיקליים וירטואליים.
– מוצרים ושירותים חדשניים לקידום תעשיית המוסיקה של המאה ה-21. JAM4
– מיזמים טכנולוגיים לחיבור בין מוסיקאים ויוצרים, ובין מוסיקאים והקהל.
– טכנולוגיות רשת ופלטפורמות הפצה ומונטיזציה של מוסיקה ויצירה דיגיטלית במאה ה-21.
– טכנולוגיות חינוך מוסיקלי והנגשת הנגינה לאוכלוסיות עם צרכים מיוחדים.

מעבדת החדשנות תעודד גם פרויקטים העוסקים במחקר שהוא רלוונטי לצרכים של המוסיקאי במאה ה-21.
במקביל לפיתוח תחומי החדשנות יטפח המרכז מעורבות והעצמה של המוסיקה כמנוף לחיבור וליזמות חברתית בקהילה.

רוצים ללמוד ברימון?

השאירו פרטים




    מאשר/ת קבלת הודעות וניוזלטר מרימון



    מוזמנים לעקוב אחרינו

    כלי נגישות