לימודי מוסיקה ברימון בשפה האנגלית!

הרכב מוסיקליהצטרפו לתוכנית פורצת דרך שהוקמה בשיתוף רימון ומכללת ברקלי בארה"ב, המציעה אפשרות ללמוד את מקצועות הליבה בכל מסלולי הלימוד בשפה האנגלית!
בניהם קורסי ההרמוניה, פיתוח שמיעה מלודי/הרמוני וריתמי, עיבוד, אלתור, הלחנת שירים, מקלדת, הפקה ויצירת מוסיקה באמצעות מחשב כולם בשנה א' ובשפה האנגלית!

בכיתות באנגלית תלמדו ביחד עם סטודנטים בינלאומיים מרחבי העולם אשר בחרו להגיע לישראל כדי ללמוד ברימון. הקורסים בשפה האנגלית מפתחים משמעותית את יכולות התקשורת, מעשירים את חווית הלימוד המוסיקלית וחושפים את הסטודנט לתעשיית המוסיקה הבינלאומית. הכיתות באנגלית מאפשרות יצירת קשרים עם מוסיקאים וסטודנטים מחו"ל ובנייה של נטוורקינג מקצועי עם הפנים למציאות הגלובאלית הדינמית והמשתנה של המוסיקה העכשווית במאה ה-21.

את הקורסים באנגלית מלמדים מרצים בכירים ברימון שהם בוגרי מוסדות לימוד מוסיקלי גבוהים בארץ ובעולם, כולם מוסיקאים פעילים ומובילים במגוון תחומי המוסיקה העכשווית. את התוכנית מנהל יזהר שכטר מרצה בכיר ברימון ובעבר מרצה במחלקות ההרמוניה והעיבוד במכללת ברקלי בארה"ב.

מרבית הקורסים הנלמדים במסגרת התוכנית באנגלית מוכרים ע"י מכללת ברקלי בארה"ב כמתווה להעברת קרדיטים ללימודי המשך לתואר ראשון בחו"ל ומעבר. רימון מהווה מקפצה משמעותית לאפשרות של לימודי המשך במוסיקה בחו"ל ולהתחלת בנייה של קריירה מוסיקלית בינלאומית.

לפרטים נוספים

רוצים ללמוד ברימון?

השאירו פרטים




    מאשר/ת קבלת הודעות וניוזלטר מרימון



    מוזמנים לעקוב אחרינו

    כלי נגישות