הפנינג פתיחת שנה בחסות אגודת הסטודנטים

חברים וסטודנטים יקרים שלום,

אגודת הסטודנטים של רימון רוצה לברך את כל הסטודנטים לשנה החדשה ואת כל הנרשמים החדשים לחברות באגודה על הצטרפותם לשירותינו.
הפנינג פתיחת השנה היווה יריית פתיחה לתחילתה של שנה מלאה באירועים ופעילויות של האגודה ואנו מקווים שנהנתם מכל הדוכנים והאווירה המדהימה שהייתה ברימון בשלושת ימי ההפנינג.
רצינו להדגיש כי ההרשמה לאגודה אינה נפסקת ותמיד ניתן לשלוח מייל עם פרטיכם לכתובת rimonstudents@gmail.com ואנו ניצור איתכם קשר על מנת לבצע את ההרשמה.

אנו ממליצים בחום למי שלא נרשם עדיין למהר ולהרשם שכן ישנן הנחות ורכישות מרוכזות אשר יהיו תקפות רק לחודש הקרוב (נובמבר) וחבל לפספס אותן.
מלבד זאת, כל מי שנרשם לאגודה ו/או רוצה להרשם בהמשך צריך להעביר תמונת פספורט לאגודה. את התמונה יש לשים במעטפה ולרשום על המעטפה שם מלא ותעודת זהות וטלפון ולשים בתיבת הדואר של האגודה הממוקמת בחדר הסטודנטים. התמונות נדרשות להנפקת הכרטיסים הקבועים. חשוב להדגיש שלא תוכלו לקבל כרטיס קבוע עד אשר תעבירו לאגודה את תמונת הפספורט. כמו כן, לא יתאפשר שימוש בכרטיסים הזמניים עם מסירת הכרטיסים הקבועים.

בנוסף, המסיבה הראשונה של אגודת הסטודנטים מתקרבת ובאה ואנו רוצים לפנק את כולם, ובעיקר את חבריי האגודה ולכן תקבלו הנחות משוגעות בכניסה ובאירוע עצמו, אז שווה להרשם.

אנו מזכירים לכם שהאגודה פועלת למענכם בכל המישורים בבית הספר ואנו נשמח לעזור לכם בכל נושא שנוכל. ניתן לכתוב למייל הר"מ בכל נושא שתרצו.
המון בהצלחה בהמשך השנה!

אגודת הסטודנטים – רימון
הקליקו כאן בכדי להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו

לאלבום התמונות המלא של ההפנינג בקרו בדף הפייסבוק של רימון .

הפנינג


 

רוצים ללמוד ברימון?

השאירו פרטים




    מאשר/ת קבלת הודעות וניוזלטר מרימון



    מוזמנים לעקוב אחרינו

    כלי נגישות