קורס הפקה מוסיקלית מעשית בתוכנת Cubase והפקה באולפן הביתי 15.5

המפיק המוסיקלי מחזיק בסט היכולות הנרחב ביותר בתחום המוסיקה. בקורס נלמד ונחווה באופן מעשי את תהליך ההפקה המוסיקלית משלב העבודה על החומר המוסיקלי הגולמי ועד ליצירת שיר מוכן. במהלך הקורס תקבלו ידע טכני ותיאורטי נרחב ומעמיק, מיומנויות מגוונות ומקוריות אמנותית.

קורס הפקה מוזיקלית כולל בתוכו שני קורסים:

קורס Cubase – מידי ואודיו:
לימוד הצד הטכני של תהליך ההפקה המוסיקלית באמצעות תוכנת Cubase. הקלטת מוסיקה באמצעות כלים וירטואלים (MIDI) וכלים חיים (AUDIO), עריכה ומיקס,  תאוריית סאונד ועיבוד צליל, דגימות, לופים, הקלטת מידי ואודיו, Signal Flow ומיקס In The Box. 

קורס הפקה באולפן הביתי:
הפקה מוזיקלית אולפן
לימוד הצד המוסיקלי של תהליך ההפקה המוסיקלית. נלמד כיצד לעבד ולבנות שיר כך שיעבוד בצורה הטובה ביותר. נתנסה ביצירת פלייבקים בסגנונות שונים לשיר מקורי או קיים ונכיר את המאפיינים ההפקתיים של ז’אנרים שונים במוסיקה העכשווית, תוך עבודה מעשית על פרויקט לכל תלמיד שילווה אותו לאורך הקורס.

הקורס יקנה לבוגריו שיעמדו במטלות הקורס ובמבחן הסיום, תעודת גמר של לימודי החוץ ברימון וקרדיט לקורסים המקבילים הנלמדים ברימון.
בוגרי הקורס יוכלו לעבוד כמפיקים מוסיקליים עצמאיים, כשכירים באולפני מוזיקה, יוכלו ליצור פסקול לסרטים, סדרות, פרסומות, יצירה מקורית, אלבום וכו׳.

מועד פתיחה: 15.5.19
היקף הקורס: 25 מפגשים. (2 קורסים בכל מפגש עם הפסקה באמצע. אורך כל שיעור: שעה וחצי)
מועדי הקורס: יום ד בשעות 19:15- 22:30
מרצה: אבי אלבז, מפיק מוסיקלי, מנחה במסלול הפקה מוסיקלית ברימון

לפרטים והרשמה: 03-5408882 שלוחה 2, או השאירו פרטיכם ונחזור אליכם:

    למידע נוסף השאירו פרטים


    מאשר/ת קבלת הודעות וניוזלטר מרימון

    פירוט נושאי הלימוד בקורס:
    · תיאוריה של סאונד – מהם גלי קול, תהליך ההקלטה למערכת דיגיטלית, אודיו דיגיטלי, כרטיס קול.
    · האולפן הביתי – היכרות עם מבנה האולפן הביתי, בחירת הציוד הנכון והמומלץ לעבודה כמפיק מוסיקלי באולפן הביתי.
    · הצד הטכני של תהליך ההפקה באמצעות תוכנת Cubase. היכרות עם מסכי התוכנה השונים. עבודה עם כלים וירטואליים ואקוסטיים, דגימות, לופים, הקלטת מידי ואודיו, Signal Flow ומיקס In The Box.
    ·  מבוא להפקה מוסיקלית- גישתו של המפיק המוסיקלי לשירים. כיצד מסתכלים על מבנה, אנרגיה וכוונה בשירים, ואיך ניתן לעזור לשיר ולאמן להעביר את מה שהוא מנסה להעביר.
    ·  הפקת שיר בליווי צמוד – עבודה מעשית. כל תלמיד יעבור את כל שלבי ההפקה של שיר מקורי או קיים- משלב הסקיצה במגוון סגנונות ועד להקלטה הסופית ולשלב המיקס.

    אבי אלבז 6על המרצה: אבי אלבז
    יוצר ומפיק מוסיקלי. למד מוסיקה וקומפוזיציה אצל פרופ’ אריק שפירא. שיתף פעולה עם אמנים בתחומים שונים כמפיק ואיש סאונד. יוצר ומלחין מוסיקה אלקטרואקוסטית לתיאטרון מחול ויצירות עצמאיות.

    רוצים ללמוד ברימון?

    השאירו פרטים




      מאשר/ת קבלת הודעות וניוזלטר מרימון



      מוזמנים לעקוב אחרינו

      כלי נגישות